Kundservicemedarbetare Yvette
Yvette Swartling möter du i GotlandsHems kundservice, när du kommer på besök eller ringer. Hon jobbar också aktivt med GotlandsHems kundforum där alla hyresgäster kan ställa frågor, få svar och komma med förslag.
Service och kontakt med människor är något som Yvette Swartling jobbat med tidigare, men kanske inte så specialiserat som nu. Sedan ungefär ett år tillbaka är hon en kugge i det maskineri som sköter GotlandsHems kundservice.
I ett team av tre
– Från början hade jag ett vikariat, men nu är jag fast anställd och trivs fantastiskt bra. Dels för att jag jobbar på ett kul företag, dels för att jag har intressanta och viktiga arbetsuppgifter, säger Yvette.
Tre personer arbetar i GotlandsHems kundservice. Yvette är det senaste tillskottet men känner sig väl hemmastadd.
– Det finns många här som har lång erfarenhet och kan stötta om det är något jag behöver få koll på. Jag gillar att lära mig nytt, så det är en spännande utmaning, säger Yvette.
En ny sorts kundkontakt
För att GotlandsHem ytterligare ska vässa till sin serviceanda gentemot hyresgästerna finns nu ett kundforum där du som hyresgäst får svar på det mesta som rör ditt boende.
– Att jobba med service till hyresgästerna i form av en frågebank som kundforumet är spännande. Vi försöker även själva att fylla på med frågor och svar som är aktuella just nu. Givetvis kan du fortfarande komma in till GotlandsHems kundmottagning, ringa eller skicka mejl om du har frågor eller förslag, säger Yvette.