Nu kan du tycka till
Publicerad 17 november, 2021

Den enkätundersökning för kundnöjdhet som GotlandsHem tidigare utförde vartannat år, är tillbaka. Från onsdag 17 november finns den tillgänglig för våra hyresgäster.
Enkätundersökningen mäter kundnöjdhet, det vill säga hur du som hyresgäst upplever ditt boende och med oss som hyresvärd. Senast vi utförde en sådan här undersökning var 2018.
Så får du din enkät
- AktivBo skickar en länk till dig, som leder till enkäten. Du får det via sms eller mejl.
- Du kan också nå enkäten på hemsidan www.aktivbo.se. För att logga in där behöver du enkätnumret du får i meddelandet med den länk som AktivBo skickar till dig.
- Du som inte har registrerat mejladress eller mobilnummer på Mina sidor kommer att få enkäten via post.
Företaget AktivBo står som avsändare till information via mejl samt på kuvertet som innehåller pappersenkäten. AktivBo är det företag som utför den här sortens enkäter både åt oss och åt flera andra bostadsföretag inom allmännyttan.
Alla svar är anonyma
AktivBo tar emot alla enkätsvar och garanterar att samtliga svar är anonyma gentemot GotlandsHem. AktivBo ser om du har svarat på enkäten så att de kan skicka ut påminnelser innan svarstiden för kundundersökningen upphör.
Sista svarsdag är fredag 17 december.
AktivBo som tar emot alla besvarade enkäter analyserar och sammanställer svaren som alla är anonyma.
GotlandsHem får sedan ta del av resultatet och kan på olika sätt jobba vidare med det.
Frågor om undersökningen
Har du frågor om enkäten eller vill lämna synpunkter på undersökningen kan du kontakta AktivBo på telefon 08 – 23 39 85 eller mejla info@aktivbo.se. Du är såklart också välkommen att kontakta oss på GotlandsHem.