Ny hemsida för bättre service
Publicerad 17 oktober, 2016
Vår hemsida har fått ett nytt utseende och innehåller flera nya tjänster och smarta funktioner. Den har en renare design som gör det enklare att hitta.
Den nya hemsidan innehåller information och tjänster från tidigare men också nya funktioner för att ge en bättre upplevelse för besökaren. En av de stora förbättringarna är att hemsidan nu är mobilanpassad med responsiv design vilket innebär att layouten förändras beroende på vilken skärmstorlek och skärmupplösning som besökaren har. Hemsidan är lätt att använda på mobil, iPad och vanlig dator.
Hyresgäst har blivit Kundservice
Under Kundservice hittar du faktasidor som är indelade efter ämnesområden för sökande respektive boende. Detta för att göra det tydligare vilka frågor och information som rör de olika områdena. För komplettering till eventuella följdfrågor finns det relaterad information längst ner på varje faktasida.
Dokumentarkiv
Blanketter, årsredovisningar, Bo & Hyra och trycksaker finns nu samlade under ett dokumentarkiv längst ner i sidfoten, lätt att hitta och ladda ner.
Felanmäla på Mina sidor
Nu kan du göra en felanmälan direkt på webben genom att logga in på Mina sidor. Men om problemet är akut kontaktar du din bovärd under kontorstid. Under kvällar och helger ringer du vårt journummer 0498 – 20 39 99.
Sökfunktion för allt innehåll
Vi har en förbättrad sökfunktion som söker både i innehållsfakta och i vårt kundforum. Ett sökfält öppnas när du klickar på förstoringsglaset i högra hörnet längt upp på sidan. Där fyller du i vad du letar efter och sökresultatet visar länkar till sidor på hemsidan eller till diskussionstrådar i vårt kundforum.
Kundforum för smidigare service
Hemsidan har ett nytt kundforum där du på ett enkelt sätt kan få svar dina frågor eller ställa dina egna. Den runda pratbubblan är symbolen som finns längst upp i det högra hörnet på hemsidan. Genom att klicka på symbolen öppnas ett nytt fönster med kundforumets startsida där du kan fråga eller söka svar i vårt arkiv från tidigare inlägg. Forumet ska fungera som ett bra komplement till våra redan befintliga kundingångar och som ett steg på vägen mot ett ännu bättre kundbemötande. Besök vårt kundforum.